Skip to content

Pertanyaan

Sila kemukakan soalan dan pertanyaan anda di sini.

10 Comments
  1. Al Musawwir tu apo maksudnya?

  2. al Mussawir adalah salah satu dari 99 nama Allah. Maksudnya adalah Maha Membentuk.. Allah maha membentuk segalanya, membentuk kejadian manusia dan sebagainya.

  3. Owh.. Amat meluas maksudnyer tuh.. Maha Membentuk.. segala yang baik dan yang buruk la kan..?

    Kene tambah perkataan laie belakang tuh… Tambah Deen ker, Haqq ker.. hehehe.. Sekadar nasik tambah jer..

  4. Al Mussawir adalah seperti yang tercatat di al Quran. Maha Membentuk adalah jawapan kepada semua kejadian. Allah suka hambaNya berfikir. Rasanya biarlah kekal nama itu. Sekadar pendapat dari saya.

  5. G-Lee permalink

    BILA LAGI JADUAL RONDA BLN APRIL NAK KELUAR?????
    X SABAR RASANYA NAK LIHAT GENG BARU BULAN APRIL NI…..
    CEPATLAH…..

  6. salam tuan,

    saya nak bertanya ada tak rumah untuk disewa di kawasan taman klia indah ini? diharap dapat hubungi saya melalui email secepat yang mungkin. terima kasih.

  7. ada rasanya en wan_mpc.. Ada jiran kami (En. Malek) dah berpindah ke rumah barunya..

    meh la reround kat taman nih.. bleh solat jemaah sekali magrib dan isyak sambil bertanya hajat nak menyewa kat penduduk taman ni..

  8. Niza alan permalink

    Masih ada tak rumah untuk disewa? Berapa agaknya sewa di taman indah klia?

  9. sakinah permalink

    saya sakinah, muslim, female, bekerja di klia, mencari bilik untuk disewa. harap dapat yg ad mesin basuh, dapur dan tv. harap boleh bantu.

  10. ayda permalink

    salam…saya ayda sedang mencari rumah di sekitar putrajaya atau klia2…bajet sewa bulanan RM600 ke bawah…kemasukan segera atau awal september 2014….dah berbulan cari masih belum jumpa…harap saudari dan saudara dapat membantu sekiranya terdapat di tempat anda rumah untuk disewakan.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: